MIOFAR
Suurus
Rind (CM)
Talje (CM)
Pikkus (CM)
Puus(CM)
S
79-96
64-94
94
128
M
83-100
66-98
96
132
L
89-106
72-104
98
138
XL
95-112
78-110
100
144
MÄRKUS:
1.Palun rangelt järgida suurustabelit, et valida suurus.Ärge valige otse vastavalt oma harjumusi.
2.Suurus võib olla 2-3cm erineb tõttu käsitsi mõõtmine.Pange tähele, kui sa mõõta.
3.Veel ei ole kindel suurus?Me hea meelega nõu põhineb teie mõõdud rind,talje ja puusa.
4.Soovitus külma veega käsi pestes,ei valgendi,palun rutiinne keemiline puhastus.
Q: Kuidas valida oma suurus?
A: vaata suurustabelit meie toote info lehel.
Meie suurus on Aasia kruntimiseks.
Tänu käsitsi mõõtmine ja erinevate partiide ei saa olla 2-3 cm suuruse erinevus.
K: kas värvi ma näen olema värvi saan?
A: Kõik pildid on võetud element, siis tuleb vastu võtta.
Pildid on professionaalselt edite d värv sobitada nii hästi kui võimalik.
Siiski erinevad ekraanid.
värvi kontrasti näidikud ja valgustus, värvid võivad veidi erineda.
K: ma olen teinud oma makse, kui ma oodata minu esemeid vedada?
A: Me hindame teie kannatlikkust meile.
Pärast teie makse on tehtud, meie laos on laeva oma paketi jooksul 3-7 tööpäeva.
Mingeid kiireloomulisi tellimusi, siis palun kirjutage ja teatada meie klienditeeninduse meeskond nii kiiresti kui võimalik.
Kui teil on küsimusi, kohaletoimetamine, võtke julgelt ühendust meie klienditeeninduse meeskond.
Q: Kuidas töödelda tagasi?
A: Kui teil on tunne, rahulolematu oma tellimuse, me ei paku tagastamise teenust.
Palun logi sisse oma kontole ja klõpsake nuppu, et taotluse tagasi.
Ärge saatke oma punkte tagasi, kus teie pakk oli saadetud hulgast, nagu meie tagastab aadress võivad erineda.
Tooted peavad olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis.
Seal võib olla tagastab tasu.
Q: Kuidas on esemed saadetakse?
A: Me üldiselt pakuvad tasuta shipping (välja arvatud mõned kaug-riikide) ja makstud express shipping.
Q: Ei rahuldanud pärast oma punkte?
A: Kui sa ei ole täiesti rahul oma punkte, ära on/rush jätta negatiivne kommentaar, palun letus proovida ja teha asju õigesti!
Julgelt jõuda meie klienditeeninduse meeskond ja me püüame oma parima, et leida lahendus saab olla õnnelik.
Q: kas ma saan muuta, et andmed või tellimuse tühistada igal ajal?
A: Kui pakend on märgistatud veetud, me ei saa enam seda muuta või tühistada tellimus.