Meie pood on spetsialiseerunud lemmikloomatarbed, näiteks lemmikloomade mänguasjad, lemmiklooma riided, pet ketid ja muud lemmikloomatarbed.
Kui te ei leia, et kaupade soovite minu igav salvestada, võite võtta ühendust klienditeenindusega igal ajal
Ja me lahendame selle teile niipea, kui võimalik.
Samal ajal, kui teil on mingeid küsimusi, saate andke meile teada.
Me ka laeva kaupade teile niipea, kui võimalik, ja jälgida kaupade kohta, kuni sa seda saada.
Me Laev Maailmas.
Me laev toalipay kinnitas addressONLY.Palun veenduge, et teie aadress alipay on sobitada oma saateaadress enne maksad.
Punkt tuleb saata võimalikult kiiresti pärast kustutatud makse (välja arvatud nädalavahetusel & holiday).
Saabumise kellaaeg (eeldatav):
Eri riikide ja palces, erinevad express ajal.
Tarneaeg on ainult hinnangulised ja ei ole tagatud.Kui ei saada, punkt after60 päeva jooksul, palun võtke meiega ühendust lahendada.
Lahtise ostude kaaluga üle 2kg, pakume võib VÄLJENDADA viisil, nagu allpool:
EMS võtab tavaliselt 7-10 tööpäeva jõuda.
DHL, UPS, FedEx, TNT võtab tavaliselt 5-8 tööpäeva jõuda.
Hulgi-ja tilk laevandus on nii teretulnud.
Kogu müüki, siis pakume soodushinnaga või tasuta express shipping, mis võtab vaid 3-7 päeva, et jõuda.Muidugi, mida rohkem tellite, seda rohkem soodustust saad.Näiteks drop shipping, me võiks saata kaup oma klientidele otse ja ei jäta infot meile, kui soovite.
Kuidas on võimalik jälgida?
Saad jälgida oma paki järgmisel veebilehel kasutades oma tracking number:https://www.17track.net/zh-cn
Mida ma saan teha, kui osta kaitsmise aeg on otsa?
Kui teie ostu kaitsmise aeg hakkab otsa saama, siis võta meiega ühendust ja saame aidata teil laiendada seda.Nii et teie raha ei lähe minu konto.
Tänan teid vaadates
Kui olete rahul meie tooted, Pls anna meile 5 Tähte.
Teie rahulolu ja positiivne tagasiside on meile väga oluline.Palun jätke positiivset tagasisidet ja 5 tähte, kui sa oled rahul meie punkt liiva teenuseid.
Kui teil on mingeid probleeme meie kaubad või teenused, palun võtke meiega ühendust enne seda, kui jätate negatiivse tagasiside.Teeme oma parima, et lahendada mis tahes probleemi ja tagada teile parim klienditeenindus.Me anname teile positiivse tagasiside pärast makse.
Kui olete rahul oma punkte, võtke ühendust meie klienditeenindusega.
Oleme seadnud endale kõrged standardid tipptaset ja püüdma 100% kliendi rahulolu!Tagasiside on väga oluline, me nõuda, et te meiega vahetult enne sa annad meile neutraalne või negatiivne tagasiside, et meil oleks võimalik rahuldavalt lahendada oma probleeme.
See on võimatu, et tegelda küsimustega, kui me ei tea nende kohta!