1. Värvi erinevus probleem: kõik kaubad on võetud selline, proovige teha värvi vaadata lähedal reaalne asi, palun olge klientidele, kes ei saa lubada väike värvi erinevus!Nii ei raiska asjatut raha ja aega.
2. Suurus probleemi: Palun tutvuge tootekirjelduse või suhelda meiega enne ostu.Palun täpsustage värv ja suurus toode, mida soovite, kui sa seda osta, muidu me vaikimisi pealkiri, kirjeldus.
3. Eelkõige tekib viivitusi halb ilm ja pühade ajal.
4. Kaupade kaotsimineku: Üldiselt, kauba kadumise on põhjustanud pakendi kahjustusi.Kui pakend kassett on leitud, et asendada või katki, katki, ja seal on jäljed, lahtipakkimine, palun alla ei kirjuta.Kui pakett on alla kirjutanud ilma kontrollimist, et kaup on kadunud, lühike või õnnetuse transpordist põhjustatud, see on raske meid vastutama, ma loodan, et kõik saavad aru.Kui see on turvamees või allkirja, palun teavitage neid eelnevalt korjausvedoksia kaupa pakendis.
5. Palun kontrollige hoolikalt, enne kohaldatav!Tänu eri nõuete iga klient on võimatu olla täiuslik silmis iga klient.Mõned väikesed vead, mis ei mõjuta seljas üldse.Ma loodan, et te ei hooli liiga palju.
6. Umbes hindamine: me teeme oma parima, et teenida inimesi, kellel hinna-kvaliteedi, moraal, luua õiglase ja harmoonilise shopping ringi, uuendada riigi shopping ringi ja harjumused, ja on palju eeliseid, online shopping, peame me kõik kalliks ja töötavad koos, et hoida ja ravida iga müügi südametunnistust!Me püüame jätkata...kiitust, ja me tervitame kõik annab meile põhjendatud hinnang.See on tõsi, et seal on probleem tehing.Me peame kõigepealt saama teatise, lahendada arusaamatusi ja vasturääkivusi, ja lahendada neid läbirääkimiste teel.See on meie hooletusest ja vastutust selle eest, et me võtame seda tõsiselt ja vastutustundlikult.Mõistmine ja austus on vastastikune!Mõned ostjad, kes on välja lugu ja vandenõu, palun eemale see puhas maa!