Soe nipp: selleks, et kaitsta klientide huvidega, kes ostavad meie poest meie poest ainult ei jaemüük.Kõik ostu käitumist ostjate meie pood on selleks, kasum ja summa ei ole rahul 100 tellimus RMB ei ole toimetatakse.Ei ole täiendavaid teate Wangwang.Palun mõista.
Hinda seda toodet on maksuta.
Umbes pärast müügi-ja kvaliteedi probleemid tagasi
1. Kui leiate mõne toote kvaliteedi probleemid 7 päeva jooksul pärast kaupade (mille kättesaamise kuupäev saatekiri), palun võtke ühendust müügijärgse klienditeeninduse aega.Hilinenud taotlusi vastu ei võeta.Pakendi probleemi toode peab olema komplektne (palun võtke kaasa oma pakendite, ei kleebi või kirjutada otse väljaspool kasti tehase originaal).Kogunenud rohkem kui 5 kg tagasi, tagasi lasti meie firma poolt.Palun tagastage 5-10kg tavalise logistika.Meie firma kannab ja keelduda saata kallis deppon, Jiaji ja Tiandi Huayu logistika.Kui on mingi rikkumine-kaubavedu, me ei tagastada või vahetada kaupa, ilma kvaliteedi probleemid.
2. Palun suhelda müügijärgne klienditeenindus enne kauba tagastamine.Palun täitke müügijärgne teenindus vormi, et jälgida oma tagasi ja sellega tegeleda aega.
3. Me püüame oma parima, et täita kliendi spetsifikatsioon toote värvi või stiili, aga me ei saa garanteerida 100%.Kui värv või stiil ei sobi, ei tagastata.
Firmal on õigus tagastada kaup meie klientidele, ilma et nende muutmine.
5. Järgmised tingimused ei ole võimalik tagastada: a.pakett tagastatav kaup on rikutud või mittetäielik, ja tarvikud toode või asjakohane teave on puudulik; B. tooted on remonditud või modifitseeritud ilma loata; C. tooteid ei või selles kasutatud või ladustatud tavalisel viisil; D. värvid ja värvid ei tagastata või muuta ja tooteid ületa müügijärgne teenindus jooksul.E.hooajalisi tooteid, mis ei tagastata, kui nad on hilinenud (nagu thermal kleepsud suvel ja talvel).
6. Müügijärgne teenindus on kõige elementaarsem teenuste firma.Me oleme valmis andma teile hea pärast-teenindust.Samal ajal, hea müügijärgne teenindus vajab ka koostöö klientidele.Lugege palun ülaltoodud juhiseid hoolikalt enne tagastamise ja vahetamise kaupade, ja käidelda vastavalt eespool nimetatud määruste firma nii palju kui võimalik, nii et see ei mõjuta teie pärast-müüki teenust. 7. Eespool nimetatud teavet, kahju ja kvaliteedi probleem-toote töötlemise, kui kaal ei jõua 5kg, kui külaline tahab tagasi, kaubavedu kannab ise.
Nagu logistika, teistes provintsides üldiselt saata logistika.Yiwu logistika on otseselt seotud kogu riigi.Nii kaua, kui linna kohal omavalitsuse tasandil põhimõtteliselt jõuda, maakonna tasandil linnad on vaja üle kanda.Logistika ja ma helistan sulle pärast saabumist, sa pead kiirenemist kaupade ise.Siin me teeme erilist selgitust.Teenuse Yiwu logistika ettevõte on hea ja mis on halb.Loodan, et saate ühendust logistika ettevõte ise enne, kui te tellida.Meetodit on võimalik leida seda, mida ise.Võite ka helistada 114 küsida Yiwu ' s kohalik logistika punkti ja leida koht teile kõige lähemal.Siis ütle meile, logistika telefoninumber, Yiwu, me aitame teil saada oma teeninduspunkti.