Pärast müüki (tagastamise ja vahetamise) käesolevaga märkida
Kui saate kauba kvaliteedi probleeme või vale kauba, palun esitada selged pildid, et olukorda selgitada.Olles veendunud, klienditeenindus, saate anda neile pärast-müüki teenust.Vabandame ebameeldivuste pärast
1 、 järgmistes olukordades ei ole kvaliteedi probleemid:
( 1 ) : Lõhn probleeme (mõned kangad pärast erilist ravi, tavaliselt kaotatakse pärast pesemist);
(2) : Värv erinevus probleem (erinevad kuvab arvuti / mobile phone, värviedastus võib olla erinev);
(3) : niidi otsad ei ole puhastatud (pärast kõik, see on hulgimüügi tootmise, mitte counter rõivad, palun mõista);
(4) : Valguse värvi kangas on veidi määrdunud (protsessi ja tootmise, müügi ja transpordiga, siis võib mustus hooletult, mida saab pesta ilma et see mõjutaks mõju);
(5) : Riie kvaliteediga või läbipaistvust ja muud küsimused (pole kindlat standardit ei ole võimalik mõõta, palun teema füüsilist, loodan, mõistmine);
(6) : Seal on vahe riided suurus ja toote kirjeldus (sobiv vahe suurus on normi piiridesse, mis on paratamatu).Üldine viga 3-4cm on normi piiridesse.
2 、 järgmistes olukordades ei kuulu meie lubadus naasta ja asendamine
( 1 ) : Me oleme võtnud selle toote off riiulid või peatunud müüa seda;
(2) : ostja pere oli vigastatud, mis mõjutas teise kauba müük;
(3) : Ilma ühendust klienditeenindusega kinnitust, me tagastada kaup ilma loata ja keelduda hakkama neid (me ei ole vastutav kahju eest, mis on põhjustatud tagasi ilma loata);
(4) : Kui tähtaeg, tagastamine ja asendamine on ületatud (7 päeva pärast express, et number on alla kirjutanud), kauba ei ole võimalik tagastada
Palun lugege eespool sisu hoolikalt.Vaidluse korral, milline eespool sisu on võetud aluseks