i: müügijärgne teenindus
1.2-aastane garantii, kõik lambid ja laternate meie laos: alates ostukuupäevast, kui seal on mõni viga normaalse kasutuse juures, saame 2-aastane garantii ja eluiga pikk kulu hooldamise teenust (välja arvatud valgusallikas).Reguleerimisala garantii on piiratud parandamise või asendamise vigased osad.
Te ei saa nautida garantiiteeninduse järgmistel tingimustel:
A. kahju, mis on põhjustatud ebaõige kasutamine ja paigaldamine toide;
B. Kahju, mis on põhjustatud ebaõigest kasutamisest või sobimatu parandamine või muutmine.
C. Kahju, mis on põhjustatud vale või hooletu kasutamine sobimatu tarvikud.
D. Kahju, mis on põhjustatud muud õnnetused.
2. Mõiste postikulu põhjustatud asendamine või garantii: kui kvaliteedi probleemid on leidnud ja teatada meile 48 tunni jooksul alates päevast, tagastamise postikulud kannab müüja (tagastamise postikulu ei tohi olla kõrgem kui kauba saadame); Kui on mingi probleem 48 tunni jooksul, ostja ja müüja kannab 50% tagasi postikulu ja iga maksab postikulu.
3. Kui toetus on vajalik mingil juhul: Kui prahiraha ei tagastata, kui toetus on tehtud, ja tagastatud kauba kannab ostja.
4. Kui tagastamise või asendamise või kauba garantii, palun olla kindel, et pakk neid korralikult.Kui kaup on kahjustunud või välispakend on kahjustatud, sa ei saa tagasi või vahetada neid vastavalt esialgsele väärtusele.Pea meeles, et kirjutage oma aadress, telefoni number ja nimi selgelt paberile ning saata need koos.
Teine: Eriline meeldetuletus:
1. Kui teil on nirso lambid ja on kõrge nõuded välimus, palun kaaluda, enne kui osta neid.Tänu värvi vahe kaamera, valgus ja ekraan, palun kaaluge hoolikalt, kui teil on ranged nõuded toote värv.
2. Kuna kullerpostiteenuse/Logistika on sõltumatu kolmas osapool, me ei saa kontrollida seda, kvaliteeti ja personali kodumaise kullerpostiteenuse/logistika ettevõtted on segatud, ja viivituse kauba põhjustatud ilm, teeoludega, sõiduki tingimused ja muude tegurite, see on tõesti raske meie jaoks, et tagada meeldiv ja aeganõudev tarne kogemus meie sugulased.Palun mõista rohkem.Meil on ka ohvrite kullerpostiteenuse/logistika.Meil ei ole valikut, kuid nendega tegelema.Kui midagi läheb valesti, me püüame oma parima, et lahendada see.Palun ära kasuta selle aluseks keskmise ja halbu kommentaare, aitäh ^_^.
3. Kallid sõbrad, nautides online allahindlus pakume teile, nad võivad kanda kuluv aeg ja maksumus tekitatud kahju toote veo või muudel põhjustel, me ei võta vastu tekkinud nõuded "hüvitist", "Kadunud tee", "paigaldus tasu", "Töö tasu", "teatise tasu", "transpordikulu", jne.Kui selline olukord tekib, me saame ainult kauba tagastamiseks palun aru rohkem, eriti need, kes vajavad kiiresti peab arvestama nende teguritega enne tellimuse. ^_^
4. Meie tooteid võib igal ajal muuta.Ostja osta kaupu tuleb tasuda sel ajal.Ostja ei saa nõuda hüvitist meie poest põhjusel, et kauba hind pärast ostmist on vähenenud, peab ostja täielik makse 48 tunni jooksul pärast pildistamist kaupade ja võtke meiega ühendust või jätke teade, et andke aega.Me aega oma tellimuse.Tehingute puhul, mis ei maksta õigel ajal 48 tunni jooksul meie pood on õigus sulgeda.Palun mõista,
5. Kui ostate rohkem kui ühe toote, siis me nõuda mõistlikku transpordi tasu vastavalt tegelikule kaal ja maht toode.Näiteks, kui te ostate rohkem kui ühe toote raames 1kg, me ainult tasu kauba eest.Sama ostja ei võeta mitu korda ostes mitu toodet korraga.
6. Meeldetuletus uuesti: palun avage Express või maatüki enne allkirja kauba eest, ja kontrollida, kas kaup on vigastatud, puuduvad või ei; oht kahju, puuduv või vale kauba, müüja kannab kauba (enne, kui ostja allkirjastab kauba); tarne (pärast seda, kui ostja allkirjastab kauba) kannab ostja; müüja ei ole vastutav ülaltoodud riske.Kui müüja märke kauba eest esimese ja siis avab pakendi kontrollimiseks, ostja peab vedaja kontrollima kohapeal ja avatud pakendi kontrollimiseks; Kui mis tahes vasturääkivus, on leitud, ostja pöördub müüja ajas ja lisage üksikasjad kätte ja palu, et vedaja märk kinnitus.
Kaupmees nõuanded
: müüdud kauba meie poest on kõik alghinnaga vedu.Palun tõstke käsi.Kooskõlas ettevõtte filosoofia "müük maine esimene, siis müües tooteid", palun täita tehinguga teadlikult pärast pildistamist kaupa.
Maksmine: palun võtke omanik aja jooksul pärast seda, kui olete võtnud ravimi, vastasel juhul toode, mida on võetud müüakse uuesti. (Kui te ei suuda maksta aja jooksul erakorraliste asjaolude tõttu, teil on võimalik pidada läbirääkimisi omanik)