näiteks Suzuki Jimny 2019 2020 JB64 JB74 Car Center Console Pool õhuava Dekoratiivsed Kleebised Interjööri Aksessuaarid Alumiinium
Teade: Põhjus sama auto mudel võib olla teisiti, mis on toodetud teises riigis.Palun veenduge, osa oma auto nagu meie pildil, või see ei sobi, kui mõni erinevus, palun võtke meiega enne ostu, aitäh!
Funktsioon
1.Sobib Suzuki Jimny 2019 2020 JB64 JB74.Originaal auto andmed ja mõõtmed on täpne ja järjepidev.
2.Alumiinium materialwith hea kulumiskindlus.hea mõõtmete stabiilsus ja õli vastupanu
3.Tõhusalt parandada mõttes moe originaal auto.Lisada puudutus ere värv oma auto
4. Lihtne paigaldada.Koos isekleepuv, siis võib kindlalt fikseeritud ja ei ole lihtne kukkuda.Lahtivõtmine jälgi jätmata
5. Punane/Hõbedane/Redcolor kuju, 100% originaal auto, välimus on loomulik ja mugav
6.Valmistatud ISO 9001 rajatised, tagada head kvaliteeti, puudub lõhn, ei ole toksilisuse, anname 12 kuu jooksul tasuta garantii, eluaegne teenistus, ja rahuldav müügijärgne teenindus
Paigaldusjuhend
Samm 1: Palun puhastage kohas ja veenduge, et seal ei ole tolmu.
2. samm: Eemaldage isekleepuvad tagasi;
3. etapp: kuumuta isekleepuvad soojuse relv või föön; (Üks nipp kanda kaasasoleva isekleepuvad on soojuse korpuse, mis muudab liimi kleepuv lindil.)
4. samm: Installige toodete õiges kohas.Ei pese oma autot 48 tunni jooksul.
1. Me võtame PayPal, TINGDEPOSIIDILEPING jne.maksete..
2. Makse tuleb teha hiljemalt 4 päeva jooksul pärast oksjoni sulgemist. (Maksmata jätmine võib põhjustada UPI (Tasuta Punkt) pannakse oma konto.www.villamehed.ee automaatselt sulgeda oma konto, kui teil koguneda 4 UPI on kokku.)
3. Võlgnetava SUMMA sisaldab lõpliku oksjoni hind pluss S&H(saatmine ja Käitlemine).
4. S&H, mis määratakse kindlaks, võttes aluseks LAEVA aadress.
5. PANGE TÄHELE: S&H EI HÕLMA TOLLIMAKSUDE, LOCATL MAKSUDE VÕI MUUDE IMPORDI TASUD.
6. Palun loetlege teie erisoove (värv, pakendid, jne.) Sõnumi MÄRGIB JAGU, kui teete makse.
1. Pakendi käitlemise kiiresti, nii et palun veenduge, sisestades õige maksete ja kohaletoomise info enne kontrollimist.
2. Kui teie makse on lõppenud, me ei kavatse enam ei aktsepteeri muudatused, mis on seotud tellimuse.
3. Palun kontrollige oma saateaadress hoolikalt enne kassasse, seda ei saa muuta, kui selleks valmis.
4. Soovitame meie ostja valida prioriteetsed/express mail rahvusvaheline tarne mis on palju stabiilsem.
5.Kui otsustad EMS,DHL,UPS,Fedex jne.võtke meiega ühendust ja maksab rohkem kohaletoimetamise tasu.
6. Kõik tooted on laos ja saadetakse teile jooksul 1-5 päeva jooksul pärast teie makse on laekunud ja kontrollitud. (Väljaarvatud Nädalavahetustel ja riigipühadel) !
7. Teie tellimus saadetakse meie laost, kui objekt(id) on täpselt märgitud, korralikult pakitud ja saadetakse professionaalselt.
8. Rahvusvaheline Ostjaid – Palun Pane Tähele:
a.Impordi tollimaksud, maksud ja kulud, mis ei kuulu toote hind või postikulud.Need tasud on ostja vastutusel.
b.Palun kontrollige oma riigi tolliasutus, et teha kindlaks, millised need täiendavad kulud on enne pakkumise/osta.
1. Kliendi-keskne shopping kogemus on alati olnud meie eesmärk ja me tahame, peate olema täiesti rahul, iga punkt, et kui osta online kaugusel meie poest.
2. Kui te ei ole rahul toote, mis te meilt ostetud, siis võib tagasi toote 15 päeva jooksul tellimuse kuupäevast täies ulatuses tagasi ostmise hind, miinus laevandus ja käitlemise tasu. ("Tasuta Kohaletoimetamine" punkt tagastatud on väljamineva kauba laadimine maha arvata kokku tagasi.)
Kui on vaja tagasi, pange pead järgige neid juhiseid:
(1) Palun märgistage kõik tarvikud ja kvaliteedi kohe, kui olete saanud pakett;
(2) võtke meiega Ühendust kolme päeva jooksul pärast avastate Toote Puuduse (või peaks olema avastas ta, et kui selline Toode, Viga oli ilmne);
(3) Esitab üksikasjaliku selgituse selle kohta, kuidas kahju toimus, ja Pildi, et tõestada;
(4) Tagastama Tooted, laevandus tasu ettemaksed ostjate poolt.Pakendi vaja mööda selle piires, Kui ei me ei ole nõus toetuse ja reship.Me vastame sulle kohe, kui me seda saada ja tõendatud kahju.
1. Me ei jäta Positiivset Tagasisidet pärast saada makse, siis Palun ärge unustage, et anda meile ja VIIE TÄRNI täpsemad Müüja Reitingud .
2. Kui te ei ole mingil põhjusel, siis palun ärge olema kiire, lahkuda negatiivne/neutraalne tagasiside.Me peame püüdma oma parima, et veenduge, et IGA KLIENT ON 100% RAHUL ja lahendada mis tahes probleemi teie eest, tänu.
3. Kui olete rahul toote sa said, palun jätke meile positiivset tagasisidet .